Dekoráció a konyhában

 


Nagy előnye annak, hogy az ember nem két háztartást vezet, hogy valamivel több idő marad a konyha rendben tartására. Egy-két hónap zavartalan itthonlét után sikerült valamelyest rendet tenni a káoszban, viszont ismét szembetűnő az, mennyire unalmas és csúnya a pult és szekrény közötti fal. 



Már több, mint egy éve várják a keretek, hogy valami történjék velük.

Ezzel a mérettel egy pici öngólt is lőttem magamnak: az itthoni nyomtatón csak A/4-es méretben tudok nyomtatni, úgyhogy paszpartut is szabnom kell majd bele, amit utálok, mert egy picit mindig sikerül beleszabni... 


Mi kerülhet bele?

Konyhai házirend. Képek színes élelmiszerekről. Képek a fontos konyhai ismeretekről: receptek, tálak összeállítása, a marhahús sütési fázisai, hogyan készüljön a papír. Csendéletek reprodukciói. Csendéletek. Családi étkezések képei. Bármilyen hangulatos kép. Vicces faliképek. 

A vizsgadolgozatomban készítettem egy ilyen falat:


A képeket megtalálod a FILO Interior Konyha VIP listájában. Jelszó: FILOKonyhaVIP2022.


Addig is készítettem néhány csendéletet:

A gyümölcskorár, a paradicsomkészletünk és egy szakácskönyv (képként)

A polcon a mindennapos használatú fűszerek, vaj és a Lesz@rom tabletta.
Előtte tálcán a felbontott vizek, használt poharak, a vadiúj Kukucska-szörp.

A mosogatás, kézmosás kellékei.
(A szivacsot vagy a rácsra, vagy a mosogató alatti szekrénybe teszem száradni.
Érdemes egy lyukacsos műanyag edényt használni tartóként.
Törölgetni pamut konyharuhával szoktam. A kezemet egy kéztörlőbe törlöm.)

Alapvetően két szabályt tartottam be:

  1. hármas csoportokba szerveztem a tárgyakat;
  2. ha ez nem volt lehetséges, egy tálcára raktam mindent. Ezáltal egységesebb az összkép.

Megjegyzések